Nyttårsforsetter!

Har jeg noen?

Bare sånne som jeg kan holde, f.eks
-teste et vaskefirma i løpet av året
-leve som vanlig

Kommer ikke på noe mer...

Jeg har IKKE tenkt å sette opp en urealistisk liste, f.eks
-Trimme fire ganger i uken
-Vaske huset hver uke
-Bli en mild mor som ikke kjefter, bare snakker behersket og myndig til barna
-planlegge alle innkjøp og ha ukemenyer
-Gjøre noe aktivt sammen med barna ofte
-Spise sjokolade kun lørdager

Those days are gone...

Jørgen har jeg derimot endel forslag til!!

-Bli mere med her i omverdenen
-Lære å lage mat på ordentlig
-Ha forslag til ukemenyer og delta aktivt i innkjøp
-Trene på å la mobilen ligge i fred et antall timer i strekk
-Fikse plen og annet ute når våren kommer
-Male ferdig huset


Tipper han blir glad for disse forslagene!!

Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

Ha ha, ja nå blir nok Jørgen kjempeglad ;-))



Det der med vaskefirma kunne jeg også tenke meg å prøve......

2010-01-03 @ 01:01:31
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Marie

HAHAHAHAHAHAH!!! Lycka till med förslagen till Jörgen! :D

2010-01-03 @ 10:16:57
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var en god nyttårsforsettliste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0