iCarly!

Dette er et rent klageinnlegg!

Vi (jeg og mannen i huset) hater iCarly!
Dette ubeskrivelig slitsomme tvprogram går på Nickelodeon, en kanal vi holder oss så langt unna som vi klarer!!

MEN...nå har det begynt på NRK super! Jeg som alltid har värt glad for at jeg har hatt NRK, der har de liksom holdt seg innenfor grensene!

Jeg har ikke fått med meg så mye av innholdet av iCarly! Jeg hörer bare disse stemmene som prater höyt, skingrende, fort og hysterisk HELE TIDEN! Man får jo angstanfall og blir superstressa av mindre!!
Er de ute etter å få barna så hypre som mulig???

Ikke nok med dette....barna mine elsker dette programmet!!??
Nå har de også begynt å LEKE iCarly etter at programmet er slutt!!
Jeg har gått nå amok og sendt hele gjengen ut i mörket!

Nå kjörer de madrass og snowracer og hyler og skriker der det er NORMALT å hyle og skrike!!

Hvorfor kan de ikke leke röd- og blånisser i stedet???

Argh og urghh osv.

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Grøss. Går ikke den serien DUBBET også, på en av disse kanalene?? Og de norske stemmene er om mulig enda mer hysteriske...

2010-12-16 @ 23:50:01
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Psycho Mama

JOOOOO, dubbet ja!! Er nettopp det som er verst!

Har ikke hört originalen men de norske stemmene er gruuuufulle!!

God jul, ja...

2010-12-17 @ 11:05:42
Postat av: LenaBeatrice

Akk ja, det var andre tider før skjønner jeg....om enn ikke for så veldig lenge siden...

Mine jenter som nå er 15 (snart 16) og 17 lekte HOTEL CÆSAR når det var småjenter..hehe. Det var styremøte på hotellet de lekte, og så litt annet, en av de var Åge (han med lappen), og en annen var Linn Fylke...



Men de lekte Idol også da, der kunnne det bli litt skjærende stemmer...jepp.

2010-12-17 @ 13:00:41
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Ja du Lena...det har blitt lekt litt idol og melodifestivalen her også...og det er ikke alltid like lenge det er sjarmerende å höre de små söte synge...;)

2010-12-17 @ 17:50:24
Postat av: Marie

Hur mycket tror du personalen i förskolan älskar program som iCarly. Inte konstigt att barn idag inte kan prata med varandra i normal samtalston. Vem kommer på sådana program och vem väljer att de ska sändas på (som du säger) kanaler som annars håller sej inom gränserna? Jösses. God jul iallafall!

2010-12-17 @ 18:54:32
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Ragnhild

Jeg tror ikke jeg hadde orka å jobbe i förskole om alle er som mine små! Da hadde jeg fått skade på hörselen med det samma!!

Og på psyken!!

:-O

2010-12-17 @ 21:25:08
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahah! De är ju JÄTTEgoa oxå :) Det är ju bara det där förbenade ljudet som man blir galen av. Och de lekarna finns än så länge inte så ofta tack och lov. :)



Ja, Mathias jobbar i Norge, därav julbord i Halden, annars hör jag nog till dem som tycker bättre om det svenska. Å andra sidan är det kalla i det norska julbordet VÄLDIGT smaskigt. :)

2010-12-18 @ 10:49:33
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Marie

Glömde svara på paket-frågan. :) Nej, DET paketet var "bara" en julklapp :) Det paketet jag skrev om fick jag hämta i Årjäng.

2010-12-21 @ 08:42:41
URL: http://mrij.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag tycker om ICarly du måste med gilla det. Dom är inte masiga :-(

2010-12-28 @ 09:27:42
Postat av: Hannah

ICARLY ÄR INTE MASIGT!!!!!

2011-01-26 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0