Bare positivt!

I dag trenger jeg ikke å tenke meg fram positivt!
I dag er nemlig alt positivt allerede!

Selskapet i går, der min vakre svigerinne feiret sine 50 år, var en vitaminkick i hverdagen!
Nina, du var nydelig!

Alle gjestene var pyntet med glitter og glamour, vi fikk gå på röd löper til trompetfanfare!
Det glitret i öyne og skinte i hår!
Maten var nydelig og min asina smakte fortreffelig!

Andres! Du var også nydelig! :-)

SuperDuperPaparazzi Vibeke tok mange bilder, skulle önske jeg hadde noen å sette inn her!

I dag er det söndag med skiskyting på tv og lang frokost med nogo åttåt (altså sjokolade etc) i sofan.
Stille i huset, alle barna er hos farmor og farfar. Lydnivået på tv er behagelig.

Tror turen til Trögstad går lett i kveld!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Skulle gjerne vært flue på veggen ved den røde løperen:)

2010-12-13 @ 12:33:03
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: queen latifa

Jeg fikk vridd hodet mitt unna, hvertfall....alltid en hit på bilder!!

2010-12-13 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0