Fødselsdag i dag!!

Jeg sitter her helt overveldet!!

Dels overveldet over middagen som sto på bordet når jeg kom fra jobb:
Entrecote, peppersaus, potetgrateng og salat!! (Et lite hint på sms til mannen i huset gjorde susen)

Dels er jeg overrasket over oppmerksomheten!!
Tusen takk alle dere som har gratulert meg på facebook, via sms og på andre måter!!
Nesten så jeg blir rørt jo!!
Gråter litt i fra før også....er jo NESTEN snart FØRR!!! ;) (Selv om jeg regner med at de neste 2 år kommer til å gå veldig langsomt)

Dagen min har jeg feiret med dagvakt på Trøgstadheimen!!
Og Vibeke F?? Sa jeg ikke at jeg hadde geburs??
Jo, jeg tror jeg sa det...det er bare du og jeg som ikke hører hverandre alle ganger!! ;-)

Tusen takk igjen hilsen tante Raggis!!


Kommentarer
Postat av: Svigerinnen

Gratulerer en gang til da da! :-D

2010-08-29 @ 22:19:42
Postat av: Cleopatra

Glad du overlevde gebursen! (Nå blir det blir to år med gråt. Å bli 40 var tøffe greier. Nå går alt meeeeget bedre med meg iallfall.) Glad du ble overveldet! Selv fikk jeg jo ikke gratulasjon fra maken en gang...og han VISSTE godt hvilken dag det var... STØØØN.

2010-08-30 @ 14:12:39
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0