Til irritasjon og forargelse...

Litt fantasilös om dagen...hva skal jeg skrive om?

Mye som irriterer meg, kan liste opp noen punkter.

1. (Mobilen blir brukt som vekkerklokke av den mannlige part i dette huset. Ulyd og vibrator tilsammen kan jo få vekt den trötteste zombie. Snoozefunksjon hvert 10.minutt).
Hvem tenker på å stenge av alarmen på mobilen når de endelig har bestemt seg for å stå opp? Ikke er det mannen hvertfall!! Når han står midt i dusjprosedyren så setter alarmen igang et eller annet sted i huset, kommer an på hvor han har lagt fra seg mobilen, og tilslutt står hele huset og vibrerer.
Absolutt alle våkner.

2. Er det slutt på noe i kjöleskapet skal dette helst skrives opp på handlelisten FÖR det er slutt. Det skal ikke settes tilbake inn i kjöleskapet en smördunk med en mikroprikk smör igjen.

3. Tilbake til mobiler. En viss person i dette huset kan ikke holde orden på en ENESTE ting han skal gjöre. ALT må inn på mobilen så dette lille instrument kan varsle om alt som skal gjöres. F.eks foreldremöter, badmintontid, ringe bredbandsbolaget, et program på tv, sette på en maskin med klär, spise, huske å gå på do!!!! ALT!!!
Mobilen varsler med en sterk lyd sammen med vibrato. Spesiellt god effekt har dette når den ligger oppå micron. Sterk irritasjon frambringes når husmor skvetter så ho holder på å dr... på seg!!

4. At båten fremdeles ligger nede ved brygga når det er 19.oktober og det har värt frost flere netter....

5. Mye av tankegangen hos det andre kjönn...

6. Når vekkerklokka ringer om morgenen...og blir revet ned så batteriene detter ut og ruller langt inn under senga...hat...

7. Kjöpe salat som viser seg å ha fullt av insekter inni seg når man står hjemme ved kjökkenbenken.

8. Når man har rigga seg til i sofan med lap top'n på fanget...og ikke kommer inn på nettet...

9. Når man har kledd på örten unger, skrapa bilen ren for is og snö, fått alle og alt + seg selv inn...og så starter ikke bilvraket...

10. Reise hjem fra jobb for så å oppdage at man har glemt å legge fra seg nökler og alarmtelefon...

11. Sovne på sofan til en langsom film for så å bli vekt ved 2-tida på natta av death metal...

12. Korte, gamle damer som sniker i köen i matbutikken.

13. Korte, gamle gubber som på liv og död MÅ ut i krysset för deg, for så å ligge i 65 km/timen.

Kanskje eventuelle besökere her inne også kan legge til noen punkter?? ;-D





Kommentarer
Postat av: Elisabeth N

alle tv reklamer =) det har du glemt ;)

2009-10-19 @ 21:51:25
Postat av: Agnetha

=) Hahaha ja man känner igen allt detta. Du är inte ensam =)

2009-10-19 @ 21:57:19
Postat av: kristin

ler meg skakk .....kjenner igjen endel av det der ..

2009-10-19 @ 22:02:48
Postat av: Linda

när du inte tror att skrivaren till datorn fungerar men det visar sig att du har klickat i fel skrivare. 5 kopior av alla papper som ligger i 4 olika skrivare. Oftast papper som man inte vill att någon ska se.



När den andra hälften ska handla och bara hälften är med hem. "Men det va slut på felix ketchup" MEN TA DÅ FÖR DJÄVULEN ETT ANNAT MÄRKE!!!



Sist men inte minst..Efter maten: Jag ska bara "vila" lite innan jag diskar.........................

2009-10-19 @ 22:31:20
Postat av: Anki

..eller... -Kan du duka, jag har maten klar?

-Visst, ska bara på toa först...å blir där läääänge

Haaaaat

2009-10-20 @ 09:54:10
Postat av: Åshild

Sitater:

- "Jada, jeg skal rydde opp, jeg må bare legge beina høyt og hvile litt først"

- " Jada, jeg skal støvsuge, jeg må bare legge meg litt her først"

-"Faen til mas, jeg har jo sagt at jeg skal fixe det, men jeg må bare få lov til å legge meg litt nedpå først"

-" Jeg skal bare se ferdig fotballkampen, og så skal jeg rydde ut av handleposen"

2009-10-20 @ 21:18:21
Postat av: Linda

Hahahaha..vilka bra inlägg =)

2009-10-22 @ 20:30:17
Postat av: Tussi

Hva med "Kan du please ta ut av vaskemaskinen for meg?". Imens baker jeg to eplekaker, stoevsuger alle golv, vasker den bedritne doen for hundredetusende gang, vasker golv, sjekker e-post og tar for meg femten arbeidsoppgaver som tar tre timer, sykler fire mil og kommer tilbake. Han sitter fortsatt i sofaen med bena paa bordet (cowboy-strekk etter aa ha vaert hele to timer paa skole samme dag, sto jo opp klokka ti og er jaevlig sliten). I det jeg kommer inn doera sier han: "Sa du noe?"

2009-11-11 @ 19:25:31
Postat av: Hannah

1. Att Ina och Joakim stör mig hela tiden

2. När dom hela tiden ska kosa med Missy så att inte jag kan det

3. När det regnar och åskar på Rhodos, (som det gör nu)

4. Att allt ska vara så dyrt på konserter så jag inte kan gå på "Justin Bieber-konsert" ;(

5. Att jag nästan aldrig får vara ifred från mina syskon...

Svar: Mye som ikke er bra her i verden...
Ragnhild

2012-05-18 @ 10:18:14
URL: http://httpt://panfuhannah.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0