Pause...

Stikker såvidt innom og sier hei! Hei!

Jeg har en liten pause i ryddeprosjektet mitt.
Ungene tar overhånd.
Jeg blir gal.

Rydder og vasker nå på Inas rom. Alle leker som overraskende dukker opp fra kriker og kroker de er det jo så ufattelig morsomt å leke med der og DA!!
Fant mye rart under Inas seng. Leker som har värt savnet og t.o.m glemt bort en stund. Nå sitter Ina og Joakim midt inne på Inas rom og leker med de savnede lekene. Jeg har rydda og vaska rundt dem, får ta midten til slutt.

Jeg hadde også strevd og samla sammen en haug med kosedyr som lå litt overalt i datarommet oppå. Disse samler mye STÖV. Jeg hadde planlagt å få rista av dem det verste og så finne et passende sted der de kunne sitte når jeg tok resten av rommet. Etter en kort telefonsamtale kom jeg opp igjen der jeg fant Ina og Joakim i full gang med å bygge hytte til alle kosedyrene under et skrivebord. De hadde lagt Inas dyne med nytt dynetrekk på over dette mökkete skrivebordet og under der bodde nå alle kosedyrene....

AAAAAaaaaaaaaaaaaarrrrgggggggghhhhhhhhhhh...................... Jeg evakuerer huset med unger og alt så får et vaskefirma ta over fram til jul!!

"Er städtjänst", here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0