Oppdatering ang vasking...

Joakims rom er nå ferdig vasket...han har värt med og hjelpa til selv også.
Han har stövsugd listene :-) 
Ble så ryddig der inne...og lyst...og friskt ;-)
Nå skal det handles på IKEA til han. Ny seng og noen nye hyller til å ha leker i/på.

Badet er også ferdig!
Så delikat det kan väre under et badekar, du?! Herregud...ikke hver uke (måned eller årstider) jeg dukker under der, nei...men nå er det gjort! :)
Jeg går inn der stadig vekk bare for å nyte den friske luften, den gode duften (Jif cream) og de blanke overflatene.

Nå har jeg bare resten av huset igjen!!

Noe sier meg at jeg muligens må begynne på nytt igjen når jeg blir ferdig...

Vondt i ryggen har je au....:(

Nå skal jeg se på "the mentalist" :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter som att du oxå kan trösta dej med att du städar ordentligt medan vissa kör den "snabba" varianten. Kanske borde dyka under badkaret jag oxå, när förkylningen släppt på riktigt. :)

2009-12-03 @ 10:10:49
URL: http://mrij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0