Man kan jo lure...

....om det egentlig er nödvendig å stappe seg så full??

Inn i gapet i dag:
Kake med skinke og rödbetsalat.
Mjölk
Poteter, brun saus, sky, medisterkake, julepölse, ribbe, surkål, grönnsaker, tyttebär og smörgåsgurka.
Brus og himbrygd öl
Riskrem med röd saus, karamellpudding med karamellsaus. Sjokoladepudding med vaniljesaus. Krem.
Vann.
Twist, potetgull, sjokoladenisse, mandarin.
Rökelaks
Kake med skinke og rödbetsalat IGJEN
Mjölk

I går fikk jeg svenskt julebord og ris a' la malta. Kan ikke begynne å ramse opp alt som gikk inn i gapet da.
Det vil ta hele natta!

Og nå tar jeg kvelden!!

Nyttårsforsett noen? ;-)

Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

Har du stort gap Ragnhild? ;-)



Bare tuller!



Men er ikke ofte jula sånn da, at man stapper i seg?

Du er nok langt i fra alene!

Jeg stapper i meg mer en vanlig jeg også, særlig på julaften, selv om jeg har et annet kosthold.

Prøver å balansere med gåturer NESTEN hver dag, det hjelper veldig!!

2009-12-27 @ 00:01:27
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Jeg har ikke gått så mange turer..

har hatt besøk av syster Hilde i kveld...ho har jogga evig lange turer jevnlig...¨sånne turer i stil med din Morten...

sukk....

;-)

2009-12-27 @ 01:09:35
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: LenaBeatrice

Jammen,Hilde og Morten er hva jeg vil kalle ûbermench.

Jizez, Morten har løpt til Töcksfors tur/retur i høst, et par ganger.

Jeg går 2-4 km i relativt rolig tempo, en times tid eller litt mindre.

Men det hjelper det også! :-))

2009-12-27 @ 11:51:29
URL: http://lenabeatrice.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0