Kuldegrader

Flott med vinter og snö!!

Men kuldegradene kan stelle til med problemer også...

Sluttet jobben 22 i går kveld. Gikk fornöyd mot bilen og skramlet med nöklene.
Inn i låsen kom de men så var det stopp!!
Det gikk IKKE å vri rundt nökkelen.
Flere forsök ble gjort rundt omkring i bilens forskjellige låser men ikke...

Mer eller mindre milde salver kom ut uten at det hjalp.

Fikk tilslutt gått inn på jobben igjen og fyllt opp en engangshanske med riktig godt og varmt Trögstadvann.
Denne "ballongen" holdt jeg mot låsen et par minutter og VIPS, som et julens mirakel, gikk det å låse opp kjerra!!

Nå har jeg et par fridager, nå kan kulda bite i nesa for min del! Jeg skal ikke ut å kjöre!!


Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

Kulde er no' ordentlig dritt!



Akkurat i dag,for et år siden stod jeg med føttene godt plantet i sanden i Sahara mens solen stekte.

Jeg vil dit NÅ sutre sutre

2009-12-16 @ 09:23:32
URL: http://lenabeatrice.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0