Hej! igen! (god jul)

Hej igen!
Nu var det länge sedan jag skrev i alla fall!! Vad tycker ni??

Jag var hos Farmor och Farfar första dagen när det var julafton!
Där var också Camilla,Mikael,Alicia,Edwin och Simon!

Där började vi med att äta mat.
Vi fick potatisgrateng,potatis,julskinka!! Massa annat.
Till efterätt fick vi ris a la malta.
Och så spelade vi lite panfu. Jag och Alicia!

Sen kom tomten.
Jag fick en Michael Jackson-hatt! En mp3 spelare,en Michael Jackson-bok en MJ-film

Och så GOOOOODIS! jag är ett godis-monster vet ni


(God jul önskar Hannah):-)


Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

God jul til deg Hannah!!



Høres ut til at du har hatt en alle tiders jul, med masse godis :-))

2009-12-28 @ 13:56:06
URL: http://lenabeatrice.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0