Begynner å haste nå...

...for å få ferdig til jul!!!

Jeg er langtfra ferdig!!

Har igjen sånne vriene gaver som jeg går og lurer på helt fram til de stenger for julen. Da må jeg ta en avgjørelse og så blir det panikkhandling. Hvert år...
Noe av det samme skjedde da jeg satt på skolebenken. Skulle noe leveres inn så var det å vente inn i det lengste.
Da kom presset som gjorde at man fullførte jobben. Og som regel ble det bra!
Så jeg har ikke mistet motet.

Altså!! Det som gjenstår er noen julegaver og innhandling av nødvendig julemat (les julebrus, nissesjokolade, prinskorv og nøtter etc).
Og så skal vi tilslutt få bretta opp arma og vaska detta fordømmade huset da!!!
Ååååjamejen så vanskelig det skal være!!
Jeg som var så godt i gang her, det husker dere sikkert?
Men så kom omgangssjuken og tok meg...det ble en effektiv brems for det meste!

Men nå er jeg frisk igjen og kan ta nye tak!!

Det er bare det at jeg har jobbehelg nå! Vakter fredag, lørdag, søndag, mandag...

Jaja, julen kommer i år også!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0