Regn!

Jeg har ikke skrevet på over en uke ettersom jeg ikke har noe å skrive om!!

Det regner veldig der ute.
Jeg skal på kveldsvakt i Trögstad og lurer på vilken vei jeg skal ta??

E 18 er stengt, ferdig med det!
Så leser jeg nå at det er veldig mye vann på veien forbi fengselet i Havnås så de er usikre på om de bör stenge den veien eller ikke!
Der skal jeg i tilfelle kjöre i dag på min vei til arbeid.

Ja, hva så??

Blir det da nedover Haldenveien mot Rakkestad - Mysen - Trögstad....eller Römskog - Björkelangen - Trögstad?

Håper det skjer et under i löpet av et par timer nå!!

Kommentarer
Postat av: Padleeksperten

Har det regna SÅ mye??? Spent på hvem vei du tok, eller rettere sagt hvem vei som var åpen! Måtte du padle??

2011-09-07 @ 21:39:43
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Pendleren

Jeg byttet vakt, rett og slett!

2011-09-08 @ 12:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0