Nye rom!

Hallo verden!

Jeg har nå malt i over en uke.
Jentene ville ha fine farger på rommene sine og jeg satte i gang forrige mandag.

Jeg har malt meg gjennom de forferdelige hendelsene i Oslo og på Utöya.
Radioen har jeg hatt på og fulgt nyhetssendinger hele helga.
Malerkosten har gått og jeg har grått. Mange tårer har det blitt gjennom helga.
For en forferdelig hendelse!!

Tv-apparatet har jo også stått på, mest på NRK...
For en fölelse det må ha värt og stått på Rådhusplassen i går kveld!!

I dag ble jeg endelig ferdig med malingen, hvertfall!


Ina önsket seg rosa rom!!


Ho blei fornöyd!!


Hannah önska seg lilla rom!


Hun ble også veldig fornöyd.

Kameraet jeg har brukt er ikke av de mest avanserte så for å få se fargene i virkeligheten, kom innom!


Man må ligge på madrass på golvet mens mamma maler!


Badet vi har fått oppå! Igjen får jeg skylde på fotoapparatet som ikke gir rettferdighet til badet.


Cleo, du får komme med ditt apparat, tror jeg...;)


Har ikke vaska ennå, ser dere...speil speil på veggen der....

Hadet bra...


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Blev jättefina rum till flickorna det Ragnhild. Badrummet var också läckert, tycker jag. Ha det gott

2011-07-26 @ 23:15:24
Postat av: Ragnhild

Takk,A! Godt å få litt skryt når man har jobba så hardt! ;). Ina med det rosa rommet fikk först et lite raseriutbrudd når hun fikk se at taket skulle väre hvitt!!! Hun ville nemlig ha ALT rosa!!

2011-07-26 @ 23:55:47
Postat av: Cleopatra

Utrolig fine rom - det ligger mye tankevirksomhet og kjærlighet og omsorg i de penselstrøka der! Du har vært kjempeflink - og at jeg traff blink på mitt gjett om at HR skulle ha lilla rom, synes jeg var ekstra moro!! Badet ser veldig veldig veldig hjemmekoselig ut for meg;) Du skjønner nok hvorfor! (Håper pakka mi kommer denne uka, sånn at vi ses! Torsdag hadde vært perfekt...)

2011-07-27 @ 09:40:13
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0