Regn!!

I dag öser regnet ned!
Eller det öser ikke...det yrer kraftig!!
Halve verandaen er kliss klass inklusive alt som står der.
Taket klarer ikke å gjöre nytten sin i dag!

Jeg har värt utpå der tre ganger for å hente dyner som henger til lufting over til vaskemaskinen (Forbaskade katt)
Hver gang har jeg skifta sokker.
Man skal jo ikke behöve å ta på seg sko for å gå på verandan??
Den vanen er vond å vende ;-)

Mye negativt man kan bygge opp på innsiden pga kattepiss og umulig regn!!

Men jeg er mild og positiv og kjenner de positive vibbene vibrere...

JADA!!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Kattepiss-tiden er forbi her, takk og lov. Men det var en stund jeg trodde jeg hadde blitt gal. Katta mi likte nemlig å pisse på blanke overflater. Da var det så fint at jeg klistret kontaktplast på golvet i gangskapet. Jaaaah! Pisset etset jeg gjennom kontaktplasten og ned i nymalt golv. Det er gult enda. Dertil hadde jeg glansede blader som jeg hadde fått av venninne. Jaaaaaaaah! Piss meg her og der, gule, skinnende, stinkende roser på alle magasinene...

2011-08-15 @ 10:35:59
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Kattemoren

Men håsstan gjorde du for å bli kvitt pisseuvanene?? Det er jeg interessert i å vite! Lille miss tisser når hun er som mest spenna gäärn. Hun leker helt vilt...plutselig hopper hun opp i soffan med öra bak og skakk hale og hopper sidelengs...plutselig pisser hun i sofan og skraper helt febrilsk over det...da först oppdager jeg henne...nå vet jeg mönstret litt...kanskje ha ei sprayflaske med vann stående??

2011-08-15 @ 16:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0