Det handler om katten...

Ferien er som sagt over og jeg er tilbake i jobb!
Jobb mandag og tirsdag, så fri resten av uka...sånn så/ser uke 31 ut!
Det kan man jo leve med!

I går var vi i Sunne og badet noen timer i vattenparken.
Det var nok av folk og vi hadde fullt opp med å hindre Ina fra å gjöre dyphavsdykk i varmestampen.
Ho så ut som en delfin der ho stupte og plaska og var til allmenn forstyrrelse for de andre.
Ikke så rart at ho hadde hue fullt av vann da vi dro hjemover.
Joakim svömte rundt og stakk sitt ansikt opp i alle andre menneskers ansikt for å slå av en prat.
Når jeg kom for å hente han så visste stort sett alle hvem han var og hva han het.

Selv flöt jeg noen runder i "lazy river" og fikk forsterket rödfargen!

Ellers handler det meste om vår nye familiemedlem - Missy!!


Sweetie pie!


Kos!


Kosebevegelser med liten labb...:)


Barn nr 4.


Rundtur i huset...


Missy har nå bodd hos oss i en uke og alle barna har erklärt sin udödelige kjärlighet til henne.
Vel, Joakim og Ina har vel prövd seg litt med å dra i halen men da får de seg en snyting. Av katten altså...ikke av meg (selv om jeg har god lyst!!)

Hun har oppfört seg veldig fint, har god apetitt og går på sin egen, private do!
Nå skal det sies at hun har tisset en gang i Inas seng og en gang i Hannahs seng...

Men hun er tilgitt!!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Herlig uke for familien, synes jeg ser dere for meg ned lazy river og ellers - lo godt av Joakim som hilste opp i andres fjes og presenterte seg... og Missy og tisseleken i sengetøyet var ikke så moro, men tilgivelsen er stor overfor små nøster som ikke har lært å knipe igjen...

2011-08-06 @ 09:22:46
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: Kattemor

Det er lett å tilgi sånne nöster....også de gangene hun sitter som en borrelås i föttene mine...

Sommerdag ved römsjöen....HeRRlig!! :)

2011-08-06 @ 11:06:54
Postat av: Hannah (:

Heii! (; Vill också ge dom en snyting, man vet aldrig när det händer! :D

2011-08-07 @ 20:58:50
URL: http://panfuhannah.blogg.se/
Postat av: PanfuHannh

Sötiiiiiizz ♥

2011-09-10 @ 10:12:49
Postat av: Hannah

Mamma, jag har gjort en header till dig, men kan jag få lägga in den åt dig då? Den är vit med svart text där det står "Skarbol.blogg.se - beskrivelser fra den nakne verdag..." och så är det massa kort på Ina, Joakim, Jag, Pappa, DU, och Missy! :)

Svar: Ja, kanskje det...men jeg vil se den först ;)
Ragnhild

2012-07-25 @ 19:05:58
URL: http://panfuhannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0