Det regner sidelengs..

...og jeg ligger langstrakt i sofan!

Har ikke noe å skrive om som muligens kan interessere noen andre, derfor skriver jeg nå kun for meg selv. Men de som vil kan gjerne få lese!

Ungene sover, Facebook og  blogg på datan. Innimellom titter jeg opp fra dataskjermen og tar en titt på TVskjermen der NCIS er i gang. Høstregn ute og levende lys og sjokolade på bordet. (Ikke nå lenger, den er forlengst glufset ned i gapet, sjokoladen altså)
 
Foreldremøte i dag, jeg fikk heldigvis sendt JC dit. Jeg er jo ikke akkurat den mest sociale, omgjengelige person i verden. Eller jo, i visse lag kan jeg være det. Men ikke på foreldremøter der alle sitter i sokkelesten på harde pinnestoler og skal i verste fall presentere seg selv. Da blir je heller hime...

Ble du kvitt kanelbullane, svigerinnen??
Hvem ble klasseforeldre i år?


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Jeg har vært ufrivillig SOCIAL i 18 harde år - alene om alt. Ingen som gikk på foreldremøter i mitt sted... skulle nok gjerne strekt skrotten på sofaen med en sjokolade i gapet. Men tar det igjen nå på mine eldre dager. Nå trenger jeg jo ikke være så social mere. Og det er godt for jeg er nok ment til å bo i hule - alene.

Eremittus Cleopatrus

2010-09-15 @ 10:52:09
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Cleopatra

..og apropos regnet som kom sidelengs. Jeg var ute og gikk i TO timer!! Med regnbukse, regnjakke og joggesko... fikk vannblemmer de luxe, men hvem bryr seg?

2010-09-15 @ 10:53:12
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Ragnhild

Vi kan bo i hver vår hule og sende brev til hverandre innimellom.

Og om noen bryr seg om vannblemmene, det kommer jo litt an på om du har gått frivillig eller ikke...;-)

Hilsen Lallus usosialus

2010-09-15 @ 12:10:58
Postat av: Svigerinnen

Haha, brodern pep ju iväg utan bullar men en blev jag iaf kvitt till mamman bredvid. ;-)



Klassföräldrar ja, vi såg väl allihop att det stod med bland punkterna på tavlan, men när det drog ihop sig till avslut ville ingen påpeka att den punkten blev bortglömd... Så det blir nog en annan gång det. :-D

2010-09-15 @ 20:24:55
Postat av: Ragnhild

Fniss....men de følger vel klasselista som de bruker. Men kanskje de har tenkt å droppe hele greia. Det var jo ikke så mye å gjøre for vår del, akkurat. Samle inn penger og kjøpe blomster i stort sett...

2010-09-15 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0