Luke nr. 15

God lørdag i snøværet!!
 
I natt fikk Joakim omgangssjuken stakkars, så vi har holdt på med det i natt.
I tillegg har jeg jobbehelg så jeg får ikke så mye av den etterlengtede julefreden denne helga heller!
 
Men jeg skal ikke klage. Har gått en liten "oppmykningstur" i snøværet sammen med nabo Nina.
Nå er jeg kroppslig klar for å ta hånd om Trøgstadheimen i kveld ;)
 
Bak luke 15 ligger det en liten oppfordring om å kle på seg og gå ut i friske lufta!
Selv om det er slitsomt å dra fram all nødvendig utstyrsel så er det virkelig verdt det når du kommer inn igjen, med røde roser i kinnene og glimt i øyet :)

Mange trenger jo ikke denne oppfordringen, dere er jo ute i ur og skur.
Men endel er vel som meg, som trenger et spark der bak!
 
God helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Utmattet

Ja, jeg vil ut på tur!! Men Oslo er ikke stedet å gå ut, vi skled avgårde til jobb i dag. Et under at ingen brakk ryggen... Gleder meg til onsdag. Da er det jule"ferie". Nå er det ikke jul og ikke ferie. Men har i allefall omsider fått publisert blogginlegg etter mye trøbbel med wordpress!!

Svar: Gleder meg!!! Til å lese, altså..ikke til å brekke ryggen!
Ragnhild

2012-12-17 @ 14:38:28
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0