Luke 12

Hei og hopp i den friske vinterkulde!!
 
Kan vi bli annet enn friske og glade i slik frisk luft?
(Jo, det kan vi kanskje, men det tar vi en annen gang)
 
Hva kan vi finne på?
 
Jo, man kan varme opp diverse vannrør som har fryst i løpet av natta!
 
Så kan vi benytte sjansen til å lufte dyner og puter ordentlig, dere!
Ikke et eneste kvalsterkryp som overlever en time i 20 kalde!
 
Man kan selvfølgelig også bare sitte ved kjøkkenbordet og se på på de gnistrende snøkrystallene!
 
Og som i et anfall av sinnsforvirring så kan man sette i gang med storbak!
 
Dagens julesang stemmer med den midlertidige stemningen min!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ktmcleopatra

Ha ha, apropos Carola, kommer et saftig innlegg i min blogg bare jeg får den til å fungere!! De har oppgradert og alt er et h....ete!! Når det gjelder kuldegradene skal jeg ut i skauen nå i kveld. I morra skal sengetøyet ut, bort med midden!!

Svar: Gleder meg til ditt neste innlegg. Er ikke sånn superfan av Carola men hun har mye bra. Denne låten jeg la ut i dag er jo nesten på grensen til irriterende. Men den andre jeg la ut med Carola her om dagen, den er veldig vakker...om du har fulgt med i den yberinteressante kalenderen min da ;)
Ragnhild

2012-12-12 @ 16:29:35
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0