Zumba og ökt velväre!

Jeg har hatt en tung periode nå.
Det har hendt saker og ting som har fått fram alle vonde og negative fölelser man kan tenke seg.
Sinne, frustrasjon, skuffelse, rådlöshet...ja, det meste som kan före med seg vonde stressfölelser og tunge hjerteslag. Adressen til min blogg forklarer vel det meste av det negative...

I kveld var det Zumba igjen.
Jeg tvilte på om jeg skulle gå, går rundt og ser ut som den verste heksa med jaget blikk, skrukk i panna og skuldrene langt oppunder öra.

Men jeg gikk!
Og jeg danset og vrikket, hoppet og spratt, svettet, pustet og peste!!
Ikke tid til å tenke på negative hendelser når man skal fölge med i zumbalederens spor!!

Humöret steg i takt med musikken og velvären snek seg på til tross for slitet.
Trening frigjör jo som kjent endorfiner, kroppens egne lykkepiller!!
Pen blir man ikke når man som jeg blir röd som en kokt hummer i trynet...men lykkelig blir man!

Hvertfall for en liten stund!!

Så hvorfor trener du ikke mer, Ragnhild????????





Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Nå skjønner du vel hvorfor jeg har "treningsblogg"...? Det er jo for å glemme all elendigheten rundt meg!! Nå ser jeg fram til skitur i morra - ukas andre treningsøkt. Endorfiner, here I come!

2011-03-02 @ 21:35:43
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: zumbadronningen

Jeg har tenkt på det mange ganger...eller de gangene jeg har rört meg såpass at svetten bryter fram og pulsen stiger...man blir litt sånn berusende happy...og irriterende kvikk, sikkert.

Det burde jo funke med "fra zumba til zeng..." men det har jeg ikke testet ut enda...hehehehe

2011-03-02 @ 22:25:27
Postat av: nabon

Döktig du!!

2011-03-05 @ 09:51:09
Postat av: zumba RR

Ja takk, kjäre nabon!

Akkurat en sånn kommentar passer til meg. For jeg er jo som kjent den mest aktive i Skarbol!!

2011-03-05 @ 16:56:47
Postat av: Nabon igen

Ja inte såg jag nån annan härifrån som Zumbade..

2011-03-06 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0