Valgmuligheter!

Jentene er på skolen, Joakim spiller Madagaskar oppå.

Lurer på hva jeg skal finne på?
Får lage en liste!

Vaske/rydde/sortere tusenvis av PLAGG!
Rydde/sortere/kaste blant tusenvis av papirer/aviser/reklame/övrig post.
Vaske og stövsuge hele huset bla bla bla.
Ta med meg guttungen til kjöpesenteret når det åpner der.
Kle på meg og guttungen fornuftige klär og gå oss en tur i Skarbolskogen.
Blogge og surfe på nettet.
Sette meg ned med kataloger til kropp og hus.
Planlegge middager en uke fram og skrive handleliste.
Bestille et sånt sett med pilatesball og treningsDVD.
Skrive et godt, gammeldags brev til noen.
Legge meg på sofan og zappe blant de 38 kanalene.


Nei, har ikke lyst på noe av dette, jeg...

Så hva skal jeg finne på?







Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Det brevet hadde jeg sansen for! Særlig om det datt ned i min postkasse. Jeg har

vasket bilen (fy flate for en jobb!!)

vasket motorsykkelen

skulle gå på ski, men råtten snø=sykkeltur

har hatt pc-opplæring med en dame noen år eldre enn meg

baker nå brød

og så har jeg satt på et par vaskemaskiner...

2011-03-24 @ 17:47:57
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/
Postat av: LacyLalla

Fy flate, du har värt flink i dag!!

Jeg har ikke gjort stort. Planla 1 middag og innhandlet deretter...

Spist krokanis.

Prövd klär jeg har bestilt fra H&M....herreguuuud, nesten keiserens nye klär, altså!!! Tynneste stoff jeg har sett EVER i ei skjorte. Det syns ikke i katalogen!!

2011-03-24 @ 19:24:48
Postat av: Cleopatra

Flink-is:O)

Apropos is...Jeg spiste litt sånn yoghurt-is - av den nye typen som koster flesk og er full av sjokolade og karamell. Ikke akkurat sunt...men veeeeeeeeldig godt. Og så klarte jeg la være å åpne ostepop-posen som har ligget i skapet noen uker. Og potetgull har jeg holdt meg unna i halvannen måned - minst. Unngår å handle til helga for å slippe "problemet"...men tynn skjorte ja, det har jeg også. Fikk av modern som kjøper uten å prøve. Den rakk henne til anklene... og er temmelig gjennomsiktig. Så det er sportsbh-under. PanserCleopatra:)

2011-03-24 @ 23:15:52
URL: http://ktmcleopatra.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0