Mandag!

Stille og rolig mandag!

Bare Joakim og jeg hjemme. Jentene er på skolen!

Guri malla så mye stöv på vaskerommet!! Etter at man har rydda unna alt som har havnet på golvet der i löpet av vinteren så blir det plutselig så god plass. Sko og stövler. Blandede vinter/regnklär til unga, luer og votter, Plastposer med söppel (!!), plastposer med hastig unnasjaua leker, plastposer med raggsokker, plastposer med sköyter, plastposer med gammal julepynt..yeah yeah.
Nå kommer jeg fram til benken igjen...og gulvet er ganske pent og rent.

Til middag i dag blir det en kalkunfilé slengt inni en stekepose...pottitter og saus og rosenkål (som bare jeg spiser så det blir nok noen andre grönnsaker også)

Nå setter vi oss snart i racergalaxyn og henter förste pike hjem fra skolen!


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Kan jeg få komme på middag? Hørtes skikkelig smaskens ut. Gratulerer med "nytt" vaskerom :)

2011-03-14 @ 16:57:56
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Kokken

Si fra neste gang! Da må jeg lage mer saus..ikke en dråpa igjen!!

2011-03-14 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0