Nok er nok!

Uansett hvor mye visse mennesker dyrker snö så syns jeg at det nå er nok!!
Den snöen som er kan gjerne bli liggende til siste halvdel av mars, bare det blir måkt veier rundt meg så jeg kommer meg fra punkt A til B og C etc.
Men nå er det faktisk nok!

Ser på www.yr.no  og der lover de faktisk at det skal slutte å snö utpå dagen. Og det passer jo bra ettersom jeg skal ratte min Galaxy mot Trögstad der jeg har jobbehelg.
Fram til da så holder jeg meg innendörs, tenner noen lys og drikker te ved kjökkenbordet.

Joakim er hjemme også. Han ser på mamma mu som tydeligvis er ganske interessant. Men han har gitt beskjed om at han snart er sulten og vil ha brödskive med räkor och majonäs!!

Og det skal han få! :)

Ha en mysig fredag!



Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Reker og majones? Er ikke det for voksne ganer? Litt av en eksklusiv pode du har :)

2011-02-14 @ 13:51:25
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0