Romantisk weekend på Refsnes Gods!

Nå er jo ikke jeg kjent for å være den største romantikeren på denne jord
men jeg har hvertfall hatt en veldig fin weekend i Moss!

Jeg var ikke helt klar over at det ble kalt en romantisk weekend så jeg ble litt
skremt når jeg så rosene og de hjerteformede sjokoladene på puta!
Men det gikk snart over! ;)

Refsnes Gods var en perle!




Massasje først! Så ble det en øl på balkongen (kjøpt på Kiwi ettersom vi fattige
landsens folk syns det ble litt heftig med prisene i minibaren)
før vi kunne gå til den flotte restauranten og nyte av en 5-retters middag.





Etter middagen som varte fra kl 19.30 og til ca 23, stupte vi i seng, halvt bevisstløse og helt rørelsesløse etter all mat og så husker jeg ikke så mye mer før klokka 7 dagen etter.

Da snudde jeg meg og sov et par timer til før vi gikk til paviljongen for en herlig frokost!
Tenk for en forskjell på hotellfrokost MED OG UTEN barn!

Etter frokosten tok vi en liten stroll ned til havet og nøt utsikten og det fine været!



Mye kunst var det å finne på Refsnes Gods.
I restauranten hang det bl.a 5 originalbilder av Edvard Munch.
Jeg gikk rundt på hotellet og prøvde å se ut som en ekte kunstkjenner.
Vet ikke om jeg lyktes helt med det, men interessant var det uansett.

Her har vi Nora som danser tarantella:



Nå er vi tilbake i sofan i det lille huset i Skarbol igjen.

Fornøyd med gava på  38-årsdagen ;-)

(Hva skjer når jeg fyller 40, tro?)

Kommentarer
Postat av: kristin

så romantisk og koselig da :)

2010-09-05 @ 22:18:20
Postat av: anna

Inget minne förrän sju dagen etter??! Da gick d nokk vilt till...;D

2010-09-06 @ 09:25:26
Postat av: Cleopatra

Sukk og stønn for en herlig helg! Og supre bilder, takk for at vi fikk være med på Refsnes vi også!! (Men hvor ble det av massasjebildene??)

2010-09-06 @ 10:54:05
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Ragnhild

Snork, Anna....Snork...

Kristin: Er nok få som klarer å opprettholde en så romantisk stemning som meg...eh...

Cleo: Massasjen blir et innlegg for seg, men litt usikker på om det blir her eller på chatten :)

2010-09-06 @ 17:31:55
Postat av: Nabon

Ser ju jätte mysigt ut...och! Drömde om er natten efter, att ni gifte er!!!! :)

2010-09-07 @ 10:43:25
Postat av: Ragnhild

Kjære nabo!

Du må få deg en hobby på nettene...;-)

2010-09-07 @ 14:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0