Sex and the city 2

I kveld skal jeg være med tantungene mine (de er ikke unger lengre da!!)
til Lillestrøm på kino!!

Vi skal se SATC 2!

Bryr meg alldeles ingenting om at kritikere slakter filmen.
Jeg vet at Samantha, Miranda, Charlotte og Carrie underholder oss uansett!!

Jeg har fulgt denne serien siden tidenes morgen så uansett hvor dårlige eventuelle
kommende filmer blir så skal jeg følge damene videre. :)

Altså; Lillestrøm i kveld, med mat, godis og kino!

Gleder meg!!

Tenker nesten ikke noe på de stygge gress-stråene som baner seg vei opp i friheten
i skråningen min!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig fullständigt. Hoppas de gör filmer så länge de lever :-)

2010-06-08 @ 12:13:28
URL: http://linda-larsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0