I morgen önsker jeg meg...

¤ SOL
¤ En solseng med holder for drikke og snacks
¤ En hengeköye i skyggen
¤ En haug med gode böker og noen ukeblader
¤ Et lite mobilt kjökken med kokk som fikser det jeg vil ha der og da
¤ Barnevakt som oppfyller mine barns alle badedrömmer
¤ Swimmingpool med 25 varmegrader i vannet
¤ Tre ivrige damer med rumpa i väret som skurer hele huset
¤ Montörer som monterer sammen nye garderober og fyller de opp med klär
¤ At barnevakten også tar seg av kveldsstellet og legging av barn (kl 21)

Jo, det kunne värt greit...


Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Herlig! Jeg har pakka sekken for en time sea. Etter at jeg fant en nedi i boden. Ikke godt å si hva den har vært med på før. Nå er den i allefall pakka med lesestoff (Indre), saft, vann, pute, teppe, håndkle. Sykkelen er bært opp fra boden, men jeg drøyer og drøyer. Fordi jeg er ALEINE. Og det er så dritkjedelig å dra ut på stranda i ensomheten. Det har jeg gjort så mye de siste åra. Kan ikke du komme hit, kjære? Så drar vi tilbake til good old times :) (Apropos til den Kule Gule)

2010-06-29 @ 12:03:48
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Bloggmama

Det hadde värt herlig!!

Men du som dom har högge ved Wienerbrödberget?? Kan jo ikke lufte niplene der lengre...:-D

Dagen i dag blir ikke brukt ved stranden...dag nr to i den uka du vet...:(

2010-06-29 @ 13:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0