Bitter og kokende forbanna!!

Skulle jeg skrive et innlegg om innholdet i brystkassa nå
så hadde det blitt ravnsvart her inne!!

One of these days som det er grått både ute og inne!!

Ikke bra for utseendet eller helsa å være bitter og kokende forbanna!!

Svart i øya!!
Stram i maska!!
Tordenskrukk i panna!!
Sinnaspreng i brøstkassa!


Men sånt handler jo ikke denne bloggen om...selv om det handler om den nakne hverdag!!


Men jeg skal telle til 10 (millioner) og begynne på nytt!!
Se etter lyspunkter i tilværelsen.

Finne ting som hjelper meg til å le!!
(Takk til nabon som ga meg en god latter på formiddagen her)

Jada...er så flink til å tenke positivt, satte........

Fordømrade god helg!!!

Kommentarer
Postat av: nabo

vassego!!

Själv fick ja hjärtsnörp av att jag skvatt så.och Findus bajja nog på sig eller nåt :))

2010-06-12 @ 19:31:26
Postat av: Linda

Hihi bra att du tänker postivt Ragnhild. Sönt liker jä! :-)

2010-06-12 @ 23:41:42
URL: http://linda-larsson.blogspot.com
Postat av: Tussilull

Regn kan gå enhver på nervene. I går var en sånn dag for meg. Fikk ikke gjort noe annet enn å rive huset etter miget fra jævelkatta. I dag derimot har jeg kjørt villmannsenduro i skauen - kjørte utfor stien pga en stor stein og ei glatt rot, slapp gassen og tredde styret i magan så jeg mista pusten, men kom meg opp og kjørte videre. Da forsvinner rynka i panna og humøret blir bedre :)

2010-06-13 @ 00:39:19
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Ragnhild

Nå fikk du meg hvertfall til å flire litt, Tussilull...selv om det hørtes fælt ut med styret i magan!!

Og Linda! Jeg har nå teipa fast fliret bak øra. På den måten kan man være glad hele dagen ;-)

2010-06-13 @ 09:19:59
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: Tussilull

Får bare smile tå det lille en kan hente fram på regnværsdager. Trudde nesten je fekk hjerteinfarkt da det klemte på å regne i dag au - enda veien var tør da je sto opp. Fant fram symaskin i rein frustrasjon og fekk sydd noen stoltrekk - og da du - da kom sola!! Ilte ut og flaug rundt på plen med kløpper - i tilfelle regnet skulle komma igjen og gjøra det umulig for meg. Åtte ganger måtte je tømme oppsamlern. Det høller med regn nå.

2010-06-13 @ 20:01:11
URL: http://cleopatra.vgb.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0