En helt vanlig tirsdag!

Har ikke skjedd så mye uvanlig egentlig!

Krangla med HR på morgenen. Hun vil ikke ha strømpebukser. Hun vil ikke ha noen av de langerma genserne sine for de klør, er stygge eller har lapper eller lignende på innsiden som klør og irriterer.
Hun vil ikke ha skjerf eller "hals" for det er det ingen på skolen som har.
Hun vil absolutt ikke gå på fritids!
Hun vil ha ny mamma, sier hun. En mamma som ikke drar inn på datatiden som straff!!

Ina og Joakim samt en saks har befunnet seg under kjøkkenbordet i dag. Joakim ble litt hår fattigere...

Ina hater sin overall. Hun vil ha en todelt dress i stedet.
Hun har gjort opprør i to dager nå, hjemme og på dagis.
Jeg har sagt at hun MÅ bruke sin kjeledress denne vinteren så skal hun få todelt dress utpå høsten en gang.
Dette kan du ikke få bestemme, sier den myndige moren.

I dag har en meget fornøyd Ina gått til dagis med todelt dress!!
Mor fant en som Joakim skulle ha neste år. Det spilte ingen rolle at det var arvegods fra naboen. Det spilte heller ingen rolle at det var en typisk "guttedress".
Ina var overlykkelig uansett!!

Jørgen var så uheldig å møte en som var over i hans kjørefelt...BANG, der gikk sidespeilet til helsike!!
Stoppet den skyldige for å se at alt hadde gått bra??
Nei...:(

Ellers har det gått enda en dag uten vask av hus.
Enda en dag uten trening.
Men tror faktisk ikke jeg har spist noe godteri i dag!!?
Må nok legge meg fort som tusan før jeg faller for en eller annen fristelse. O'boy f.eks...

Jeg har vært på jobb i kveld. Nå har jeg fri i to dager føre jobbehelga setter inn!!

God natt!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hei du,



Godt å høre det er liv og røre i Skarbol.

2010-01-27 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0