Fredrikshavn!!

Pssst!
En liten hilsen fra "The reef" hotell i Fredrikshavn!

Sitter stapp mett etter å ha forsynt meg av det meste på den karibiske bufféen,
inklusive kladdekake og fruktsalat med vaniljekrem...

Kidsen har tatt heisen opp til rommet for å skifte. Snart tar de heisen ned til badelandet for å ta turens siste badepass. I morgen tidlig stiger vi ombord på Stena Saga for hjemferd.

Kjære vene som unga (og vi) har bada!! Badelandet er åpent til kl 22 hver kveld. Disco, hits for kids, er liksom helt ignorert, her skal det bades for alle penga!
Kommer til å være skrukkete til langt utpå høsten nå!

Har også fått handla litt her i Danmark!!
En liten outfit som jeg har på meg til middag i dag. (Anki:)). Slike moderne gladiatorsandaler med litt hæl, tights og en overdel (som sikkert har et navn) med belte i livet ;-)

Må passe på å style litt når man er i Danmark og handler med SVENSKT KORT!!
Smart, liksom!! (les sterk danskekrone)

Kommentarer
Postat av: Cleopatra

Aha- så det er The reef!! Lurte på om dere var på koralløy i Karibien jeg da... hehe. Bada? Aner nesten ikke hva det er en gang... heldiggriser!!

2010-08-12 @ 20:22:35
URL: http://cleopatra.vgb.no
Postat av: Nabon

Ja, ja...själv knatar jag runt i 4 år gamla jeansshorts och en top från Kapp Ahl till halva reapriset...ja,ja du är ju yngre och piffigare du vet du;))

2010-08-13 @ 11:45:17
Postat av: RR

Ung,kanskje;)

Forövrig ligner jeg på michelingubben.

2010-08-13 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0