Sminke og sånt...

Kom til å tenke på noe.....

Sist jeg kjöpte meg sminke var i januar. Kjöpte da en mascara. Lurer litt på å kjöpe en ny snart.
 
De som kan sine saker om make up og styling påstår at man skal bytte ut sin mascara (om man har noe igjen av den) etter en måned....?
Jaja, har ikke fått öyekatarr ennå....

Snart skal jeg ha egentid og bruke den til å bli bevisst på mote og sminke. Jeg skal snart trippe rundt på senteret med höyhälte stövletter og fine outfits...gå med lange, målbevisste steg....kanskje ha et fancy sjal som flagrer når jeg går. Håret er velstelt og sminken er diskret og smakfull. Jeg tråler motebutikkene med selvsikker mine og har ikke engang tanke på å spörre noen om hjelp!

Fram til da får jeg akseptere at sminke, det hörer hjemme på vegger og möbler her hjemme. Neglelakk, lipgloss og lebestift er artig som kunstmalerverktöy for barn.

Så får jeg gå i den gamle jakka som helt sikkert har noen flekker på seg (unger) og buksene som sikkert ikke passer så bra til de gamle joggeskoene en stund til.
Så skal jeg som vanlig smyge meg inn på maximat med handlekurven full av unger. Skynde meg rundt i butikken og raske til meg de samme, vanlige, uglamoröse varene jeg alltid kjöper mens ungene ennå sitter stille i vogna.

"Nei, du får ikke gå ut av vogna nå, vi er snart ferdige!! Sitt der så får du en tyggegummi når vi kommer i bilen. Men da MÅ du sitte stille!!"

Min tid kommer...

Kommentarer
Postat av: LenaBeatrice

Guri.....det er så morsomt å lese det du skriver, og du skriver kjempebra!!

Du har en egen "snert" i skrivinga di, så du må bare fortssette som dette, så skal i allefall jeg lese bloggen din!!



Klem fra Lena

2009-09-23 @ 19:11:53
URL: http://lenabeatrice.net
Postat av: Ragnhild

Takk, Lena! Moro med sånne tilbakemeldinger!!

2009-09-23 @ 22:41:00
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: KaffeCleopatra

Velcome to the world of BLOGs:)

Det er fem år - nei forresten det er TI år siden jeg kjøpte mascara. Sier det noe om meg eller om mascaren...?

Eg undrast

2009-09-23 @ 23:16:50
Postat av: Ragnhild

Hey Cleo!! :-)



Jeg tolker det slik: "du är så vacker utan spackel"...:-)

2009-09-24 @ 10:24:32
URL: http://skarbol.blogg.se/
Postat av: Anki

Men du..spotta på mascaran så kan den ju ge lite färg ett tag till (uuuääää va äckligt!!!)

2009-09-25 @ 00:25:17
URL: http://www.darkauburns.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0