Oh, salige söndag!

Så var söndagskvelden her og stillheten senker seg i vårt hus i Skarbol.
Stillheten er etterlengtet.
Stillheten er velkommen.

Er så fornöyd nå! Har fått klippa meg og store deler av familien i kveld. Luksus med flink frisör(jente)dame som kommer på döra og gjör en god jobb :-)
Den flinke frisör(jente)damas boyfriend har underholdt ungene i huset, så jeg regner nå med at han har lagt eventuelle forökelsesplaner på tjukk is.
Ungene i huset har hvertfall fått en ny superhelt!! Velkommen tilbake, Andres ;-)

Vet ikke helt hva som skjer med barna når det kommer besök!?
De skrur opp hyperhetsgraden med mange hakk. Prater dobbelt så mye og dobbelt så höyt. Eldstejenta har hatt höytlesning fra sin favorittbok, engelskkurs med frisören og demonstrasjon av sin favorittside på internett, Winxclub.com. De to minste har også fått vist seg fram. Hoppa i möbler og värt helt ville!
Og alle tre ignorer meg totalt!!
Moro!

Nå sover hvertfall de små rakkerne og lykkelig er jeg over det!!
Har stövsugd opp de siste hårrestene og rydda inn kveldsmaten.
Kjökkenbenken er ryddig, oppvaskmaskinen er i gang. Fiskene har fått mat og katten likeså.
Stuebordet er nå synlig etter at jeg har rydda bort en haug med blader, aviser, spidermansverd, kortstokk, lego, leke-febertermometer, en lekehund samt noen sokker.

Har rigga meg opp foran tvn med datan på fanget. Ostepop ved siden av meg og House på tv.

Jeg kan nå endelig ta helga!!

I morgen tidlig bärer det avgårde til Trögstad igjen....

God söndagskveld!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0