Grove pölsebröd?? Neitakk!!

Har endel å klage på nå også, jeg!! Her kommer det en kort liste:

1. Grove pölsebröd
Var og handla i sta...mye folk og pes som vanlig! Skulle ha pölsebröd og satte kursen mot våre favoritter...og selvfölgelig gapte det mot meg et tomt hull i hylla der de vanligvis ligger!! Ved siden av lå de samme typene, versjon GROVE...
Med full handlevogn og lengsel ut til bilen rasket jeg med meg ei pakke. Orket jo ikke gå tvers over hele butikken for å finne noen andre.
Vonde var de!! Sur ble jeg...

2. Apropo gapende tomme hull i hyllene
Skjer meg veldig ofte når jeg handler. Jeg liker å holde meg til de gode, gamle varene, og tydeligvis gjör mange andre det også! For altfor ofte kommer jeg til hylla med varen i...et stort, tomt hull gaper mot deg!! Og jeg VIL IKKE HA ketchup fra et mystisk billigmerke!! Og guttungen MÅ HA den störrelsen i bleier... ikke et stort tomt hull!!

3. Halloween
Vil ikke bli dratt inn i dette hjulet av kostymer, gresskar og godis!! Har vi ikke nok höytider som innebärer godis??? Jeg drömmer om å radere bort påskeaften så jeg kan redde mine barn fra godisforgiftning. Og julehöytiden er heller ikke godisfri..
Men Halloween vil jeg ha vekk fra våre tradisjoner!! Bort bort....
(Har iofs handlet to söte telys-holdere i dag...med utskjärninger i gresskar-stil...som skal lyse så fint på stuebordet ved siden av godisskåla i kveld...hmmm)

4. Alt MAAAS om svineinfluensa og vaksiner
JA, jeg har tatt vaksinen og var lettet over at jeg nå slapp å gruble så mye over dette. MEN, dagen etter at spröyta hadde värt innom huden så kommer nyheten om at Sveits eller noe sånt land hadde valgt bort denne vaksinen på visse grupper pga dårlig dokumentasjon av bivirkninger. JAA!!? Her står jeg, liksom...med verkende arm. Sjuk blei je au!!

5. Ishockey i Karlstad
I dag dro Jörgen til Karlstad på ishockeykamp. De dro avgårde halv to. Og da er det bare å innse at ingenting annet blir gjort den dagen. For da skal det dusjes og ordnes og fikses med klär og poser med öl. Og barbere seg må man jo, MÅ VITE...gjerne to ganger ettersom det er så lenge siden sist!!!! Hele formiddagen går med til forberedelser så INGENTING kan gjöres den dagen...ikke fikse vinterdekk, ikke gå ut med unga etc.
Nei, det skal fikses med kropp og sjel...
Hmmm...lurer på om det er damelaget de skal se på??

6. Storesöstre som erter lillebror
Du verden så irriterende de kan väre...kan jo erte på seg en gråstein!!
Lillebror har forelöbig ikke innsett sin styrke så han kan bare skrike rett ut i sinne...
Gleder meg nesten til han kan denge disse plageåndene litt....;-)


Riktig god og positiv helg til alle sammen!!

Kommentarer
Postat av: Martin Gulbrandsen

Life is hard - wear a helmet!!

2009-10-31 @ 15:29:50
URL: http://martingulbrandsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0