THIS IS IT

    Jag heter hannah och är 8 år.   Jag och mamma har varit på THIS IS IT....michael jackson bio! först var det reklam.Sen började this is it filmen.Jag tyckte filmen var bra mest THRILLER.             
Jag har fått vaccin sprutan i dag och DET VERKER I ARMEN!! hoppas bara ja inte blir illamående det blir jag säkert. Jag går i 2 an min favoritfilm är winxclub,eragon,this is it,barbie.
Min favoritmusik är michael jackson,beyonce,lady gaga,jennifer lopez.
Och det jag tycker mest om är att leka med Alicia. 
Jag har två syskon dåm heter Ina och Joakim joakim är 3 år Ina är 5 år. INA OCH JOAKIM ÄR  SÅÅÅÅÅ JOBBIGA särsilt ina.
Hej då!! jag ska lägga mej nu.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej Hannah! Går det bra med dej? Jag lekte med Ebba, Martine och Martina idag när du var sjuk men när vi skulle gå och äta så skulle Martina åka hem för hon hade ont av sprutan. Och när jag kom ifrån maten så hittade inte jag Martine och Ebba. När jag hade letat överallt så gick jag in och skulle sätta på mej vantar och då satt Martine och Ebba i soffan och läste bok. Ebba sa att hon hade ont i magen och sen sa Martine det också. Då kom fröken och sa till dom och då fick Ebba stanna inne och så fick jag och Martine gå ut. Då spelade jag och Martine pingis. Hoppas du är på skolan på måndag. Hälsningar Alicia

2009-11-06 @ 15:16:20
Postat av: Erik

Yooo Hannah! Har du begynt å blogge nå? ;)



Anbefaler du This Is It som aktuell fredagsunderholdning eller? Sitter å kjeder meg, lurer på om jeg skal dra å se den nemlig.. Hmmm... Og man kan få krøllet hale av å ta vaksina! Bare vent.. Om noen dager begynner du å grynte! ;) Hils dine slitsomme søsken, og god helg! =D

2009-11-06 @ 17:24:31
Postat av: Hannah

Alicia: hej! alicia va kul att du hade kul på skolan idag. jag har varit på pappas jobb och spelat panfu.Du förstår jag hadde huvudvärk och ont i magen,och jag hadde så fruktansvärd ont i huvudet när vi skulle åka hem! Ja jag kommer till skolan på måndag! lycka till!



Erik: hej! jag har varit sjuk idag det var inte kul! jag hadde ont i magen och i huvudet! bye bye lycka till med din grisrumpa! hihi!

2009-11-06 @ 18:41:46
Postat av: kristin

hei hannah!

håper du er frisk igjen etter vaksinen ..husker du meg fra i sommer ? ei av de "unge" jentene som besøkte mamman din ..michael jackson er kuuul :) eller var kul...fin musikk :) jeg veit alt om småsøsken jeg assa....har 3 stykk brødre.... det var ille,men nå når jeg er voksen er det bare trevlig...så hvis det er noe å trøste med så blir det bedre etterhvert...masse klemmer fra kristin :))

2009-11-07 @ 23:24:19
Postat av: Hannah

Hej! jag är frisk nu.Jag har 4 cd,1 dvd av m.j. jag har 1 tröja 1 affisch av Michael Jackson. Affisch är samma som plakat.Jag lånade en bok om Michael jackson! Thriller,smooth criminal,black or white,Och massa andra. Jag ska spela tiater på skolan ja ska spela rollen som programledare.

2009-11-09 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0