Hannahs skola.

Idag fick vi reda på vad överaskningen var, vi skulle få egna bänkar sånna som man fäller upp locket!
På skolan idag var det fisk och potatis,kall sås och riven morot.
Alicia var sjuk idag så jag lekte med Martine,Ebba,martina. Vi skulle få ta med oss affischer jag kanske ska ta  min michael jackson afficsh eller w.i.t.c.h.

Ina sitter med pappa och tittar på tv, joakim och mamma är ute i mörkret och skakar tecket och Inas snuttefilt.

Nu skriver jag lite om skolan igen. Mina fröknar heter Maud och Carolina.
Jag tycker båda två är snällast! Jag tycker inte särsilt mycket om fritids men det är lite lite roligt.
Jag är ofta inne på mina sidor barbiegirls, winxclub, moshi monsters, panfu, witch house make over.

Nu ska jag lägga mej god natt <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, Hannah!



Jag tycker det är roligt att läsa de inlägg som du skriver. Kul att ni ska få egna bänkar, det hade vi när jag gick i skolan också. Ska du sätta upp en affisch på insidan locket på bänken? Det tror jag blir snyggt.



Nu måste jag också lägga mig, god natt! :)

2009-11-18 @ 00:01:00
Postat av: Hannah

hej! vi fick bænkarna idag! ja tror jag tar en afficsh:-D

2009-11-18 @ 16:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0