Bio, och varför det?

Jag har varit  på bio igen men det var inte Michael Jackson det var julenatt i blåfjell.
Det handlade om prinsesse fjällrose och pappan hennes. Pappan hennes var kung och så fick han gråsynet.
Hon gick in någon stans som det var stenansikte. Dåm sa att hon skulle gå till husfolket och hänta pengar.

Också vill jag se 2012 men då sejer mamma att det inte var någon film som jag får se.
Det handlar om att jorden går under och att det är någon gubbe som råker ut för tsunamier och vulkanutbrott och jordskalv. Jag såg lite av trailern.

Det  är 11-års gräns som i Eragon, mamma sejer att Eragon är en barnfilm, det är det ju inte alls!

Jag vill se Avatar, det e gubbar som e helt blå.
Och så vill jag se the twailight the new moon nigth eller va den hette??

Hej då! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei HR!

Har du fått lov å gå på bio og se 2012 enda? Hvis du har sett den, vil jeg gjerne høre hvordan den var=)

Klem fra Åshild

2009-12-04 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0