Välkommen till min nya blogg!

En sliten husmor starter blogg!
Kan man ha noe å si omverdenen når man lever i en boble bestående av barn, rot, et hjem uten fancy interiör, bleier, hauger av mökkete klär og grus på golvet??

Jeg pröver...svensk blogg, norsk "svorsk" tekst!

37 år...hus, samboer, tre barn. Hannah 8 år, Ina 5 år og Joakim 3.
Mange frustrasjoner og spekulasjoner i hverdagen. Jeg kommer her til å skrive litt om min uglamoröse hverdag som småbarnsmor med forhåpentligvis en humoristisk undertone! ;-)
Akkurat nå sitter det en treåring ved siden av meg og babler uavbrutt når jeg skriver....

Dette er nytt for meg. Jeg har ikke peiling på hvordan man får inn bilder og slikt ennå, men får pröve meg fram...NÅR jeg får tid...barna (og facebook) först, vet dere!! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0